User login

The All-New Volvo XC90

CLICK FOR MORE

ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Το 1979 ο Αριστοτέλης Ωνάσης μαζί με έναν από τους στενούς του συνεργάτες τον Βασίλη Λεφακίνη (Μπίλλ) αποφασίζουν να δημιουργήσουν το yachting charter στην Ελλάδα. Ο Μπίλλ θεωρείτο o ‘top gun’ στον θαλάσσιο τουρισμό για όλον τον κόσμο. Για την υλοποίηση του εν λόγω σχεδίου, έφεραν διάσημους Αμερικάνους και celebrities από όλη την υφήλιο και τους έκαναν yachting στα Ελληνικά νησιά χρησιμοποιώντας πρωτίστως την θαλαμηγό ‘Χριστίνα’ και κατ’ επέκταση άλλες κορυφαίες Ελληνικές και μη θαλαμηγούς της τότε εποχής. Προσωπικότητες όπως οι Κέννεντυ, Κλίντον, Μπους και Μπο Ντέρεκ, Χιού Χέφνερ μαζί με τα κορίτσια του, απόλαυσαν τα Ελληνικά νησιά. Ο στόχος είχε επιτευχθεί καθώς τα φώτα της δημοσιότητας έπεφταν επάνω στα πανέμορφα νησιά μας ενώ αδιάκοπες ήταν οι αναφορές από τους πλέον αναγνωρισμένους δημοσιογράφους παγκοσμίως.

yachting 1Μόλις ένα χρόνο αργότερα, ιδρύθηκε το περιοδικό ‘Yachting’ για τις ανάγκες του lifestyle όλων εκείνων των διασημοτήτων. Αναφορικά με την θεματολογία του, ασχολούταν αποκλειστικά με τα charter και τους celebrities όλου του κόσμου δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις ομορφιές και τα potential των Ελληνικών θαλασσών και δη νησιών. Μέσα από τα σπλάχνα του περιοδικού αναδείχθηκε η πλειοψηφία των δημοσιογράφων που βλέπουμε τώρα στα κανάλια και στις μεγαλύτερες εφημερίδες. Το περιοδικό κατέχει μία ξεχωριστή θέση στην ιστορία του νεότερου Ελληνικού Τύπου.

yachting 2Το 1995 τα ηνία του περιοδικού άλλαξαν χέρια και μετονομάστηκε σε ‘Θάλασσα και Γιώτινγκ’. Η επιτυχημένη πορεία του συνεχίστηκε με αμείωτο ρυθμό. Έχοντας ως μοναδικό στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας, πρωτοστατήσαμε μαζί με τον τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο για την ανάθεση των Ολυμπιακών αγώνων. Αυτό όμως που δεν κρύψαμε ποτέ ήταν η ιδιαίτερη αδυναμία και η αγάπη που τρέφαμε για την ιστιοπλοΐα. Εκείνη την εποχή, ήταν ένα σχετικά άγνωστο άθλημα στην χώρα μας και οι αθλητές είχαν ελάχιστη οικονομική υποστήριξη. Μέσα από τις σελίδες του περιοδικού αλλά και με μία σειρά ενεργειών καταφέραμε να αναδείξουμε τόσο την ιστιοπλοΐα ανοικτής θαλάσσης όσο και την αγωνιστική. Βρεθήκαμε δίπλα στον Κακλαμανάκη υποστηρίζοντας τον ενεργά. Η ανταμοιβή μας ήταν η ηθική ικανοποίηση που λάβαμε βλέποντας το όνομα του να γράφεται με χρυσά γράμματα στην Ελληνική αθλητική ιστορία.
Το 2002 βλέποντας τις ανάγκες των αναγνωστών το περιοδικό αλλάζει την επωνυμία του σε ‘Yachting Capital’ συνεχίζοντας τον συνεχώς αυτό-εξελισσόμενο χαρακτήρα του. Εντός μικρού χρονικού διαστήματος, το yachting καθιερώνεται στην αφρόκρεμα των Ελλήνων επιχειρηματιών ως το πάθος, το lifestyle και ο τόπος συνάντησης των επιχειρηματικών ραντεβού τους. Το Yachting Capital καθιερώνεται ως το έντυπο που το μεταφέρουν από το γραφείο στη θαλαμηγό τους και από την θαλαμηγό στο σπίτι τους. Είναι αυτό που κάθε μήνα παρέχει ολοκληρωμένη ενημέρωση σχετικά με το luxury lifestyle, τα πρωτοκλασάτα gala, τα ακριβά gadget ενώ παράλληλα, παρουσιάζει λεπτομερώς τα καλύτερα mega yacht που ταξιδεύουν στις θάλασσες ή κατασκευάζονται στα ναυπηγεία όλου του κόσμου.

Latest Issue
ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

ΜΑΡΤΙΟΣ 2019

Editorial για μόδα

Με αφορμή το θάνατο του μεγάλου σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφελντ, γεννήθηκε η ανάγκη να αναφερθούμε στο κατά πόσο η μόδα παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας αλλά και στην κουλτούρα. Η μόδα αρκετές φορές έχει καταρρίψει στερεότυπα χρόνων, έχει αλλάξει την οπτική μας σε πρόσωπα και καταστάσεις και έχει γίνει αρωγός στην προσπάθεια να ανακαλύψουμε και να παρουσιάσουμε στον κόσμο τον πραγματικό μας εαυτό.

Μόδα δεν είναι ένας συγκεκριμένος τύπος ρούχων, ένα συγκεκριμένο παπούτσι ή μια συγκεκριμένη μάρκα τσάντας. Μόδα είναι η απελευθέρωση των συναισθημάτων και των αισθήσεων η οποία μπορεί να εκφραστεί με πολλούς τρόπους, όπως είναι ένα total black σύνολο ή ένα πολύχρωμο σύνολο με έντονα στοιχεία και χρώματα που φαντάζει τόσο αταίριαστο αλλά στο βάθος δένει αρμονικά και προβάλλει τη διάθεση και τον χαρακτήρα του ατόμου.

Τη μόδα θα την παρομοιάζαμε με έναν ανήσυχο, προνοητικό, βαθιά συναισθηματικά και εξαιρετικά συγκεντρωμένο στον πολιτισμό άνθρωπο, ο οποίος έχει κάτι να πει, κάτι να δηλώσει. Κάθε επίδειξη μόδας, δεν είναι ένα απλό event, αλλά με αυτόν τον τρόπο αντιλαμβανόμαστε τη ψυχοσύνθεση του σχεδιαστή και τι θέλει με τις δημιουργίες του να πει και να περάσει στο κοινό του.

Αγγλικά

Due to the death of great designer Karl Lagerfeld, we feel the need to investigate see whether fashion plays an important role in our lives, in our everyday lives and in culture. Fashion has several times removed stereotypes which have been established for years. It has, also, changed our perspective for people and situations, and has been helped in discovering and presenting to the world our true self.

Fashion is not a specific type of clothes, a particular shoe or a specific bag brand. Fashion is the release of emotions and senses, which can be expressed in many ways, such as a total black set or a colorful set with bright elements and colors that looks so unclear but deeply blends harmoniously and displays its mood and character person.

Fashion is like an anxious, provident, profoundly emotional and highly cultured man who has something to say, something to say. Every fashion show is not a simple event, but in this way we perceive the designer's psychosis and what he wants with his creations to say and pass to his audience.

VIEW ISSUE

TEYXH

  • MARCH 2016
  • ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018
  • FEBRUARY 2016
  • ΜΑΡΤΙΟΣ 2018
  • JANUARY 2016
  • ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018
  • DECEMBER 2015
  • NOVEMBER 2015
  • ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017
  • OCTOBER 2015
  • οκτωμβριος 2017
  • SEPTEMBER 2015